Scrapbooking Patchwork Tutoriales

25 julio 2011

Country pots (maceteros campestres)


Hace unos días mi madre encontró estos cuencos de cerámica dentro de unas cajas que llevaban cerradas muchos años. Los cuencos en cuestión tienen detrás una larga historia sentimental. Como veis no son modernos, ni de última generación, seguramente son del 1930 o dicho de otro modo, del siglo pasado. Estos bols pertenecieron a mi abuela, la madre de mi madre,a la que nunca llegué a conocer porque el cielo se la llevó antes de tiempo. Mi madre les tenie mucho cariño y por ello los quiso guardar para que no se deterioraran más. Como ya no estaban en condiciones de ser utilizados para servir otro desayuno... mi madre, al recuperarlos de las cajas,me los dió. Yo, como tengo ideas para todo...se me ocurrió que les podría dar otra vida. Y que mejor vida que la cobijar "vida" (valga la redundancia) en su interior... Sí, como podeis ver se han convertido en unos bonitos maceteros country. Los he decorado con motivos campestres utilizando la técnica del decoupage. ¿Qué os parecen?

21 julio 2011

Nova samarreta


Aquesta samarreta que veieu és per l'Estel i se'n va cap a Madrid. L'Estel és la filla de la meva amiga Pilar que va nèixer el passat mes d'abril. Encara que visquin lluny sempre les tinc presents. El disseny és de la Tone, més coneguda per les nines Tilda. Espero que els hi agradi molt. Una abraçada bloggerssssss!!!

17 julio 2011

Fira del CIRC


Ja és casualitat que aquest any la Fira de les labors hagi tingut com a tema central: el Circ. Justament aquest cap de setmana a la Bisbal de l'Empordà estan celebrant la fira del CIRC amb un èxit rotund d'assistència. Representacions pel carrer a totes hores omplen la vila any rere any. Si no hi heu anat mai, val molt la pena anar-hi. Per acompanyar aquest cap de setmana tant "circense" us mostro el treball que vaig fer per la passada fira de les labors. Recordo que només us vaig ensenyar una part d'un tot...Doncs ja ha arribat l'hora que veieu el que modestament vaig aportar a la fira. Espero que us agradi i que acabeu de passar una molt bona fira del Circ. Una abraçada!!

11 julio 2011

Casita Tilda

Como lo prometido es deuda, aquí teneis el vídeo sobre el proceso de creación de la casita para pájaros Tilda. Ya sé que hace tiempo que debería haber colgado el vídeo pero he estado muy ocupada. Espero que os guste. Un abrazo y hasta muy pronto!!

Create your own video slideshow at animoto.com.

03 julio 2011

Samarreta per la Júlia

Per fi tinc temps de publicar alguna cosa...pensava que no arribaria mai aquest moment. He tingut molta feina amb el final de curs i totes les idees i projectes que tenia en ment s'han hagut d'esperar. Com ja sabeu les obligacions van per davant de les devocions. Aquí teniu el meu últim treball. Es tracta d'una samarreta que li he fet a la Júlia. La Júlia és la filla de la meva veïna Neus. Fa uns dies va ser l'aniversari de la nena i com a detallet li he regalat aquesta bonica samarreteta que com veieu li queda fenomenal. Li he aplicat uns ocellets amb roba vichy vermella i blanca, rematada amb un parell de botons i el punt de festó que li dóna aquest toc especial. Espero que us agradi tant com a la Neus i a la Júlia. Fins molt aviat!!!!