Scrapbooking Patchwork Tutoriales

29 mayo 2011

Owl patch (Mussol)

Ahir va ser un dia de celebracions!!La meva amiga Carina va celebrar el seu aniversari a la festa sorpresa que li va preparar el seu marit. Com no podia faltar cap detallet...a mi se'm va ocórrer fer-li un regal original i exclusiu. Quin millor regal que aquesta samarreta feta amb aplicació patchwork i punt de festó!!S'ha de dir que la vaig fer força ràpid perquè no disposo de gaire temps...tot i això no va quedar gens malament!!. Us poso un vídeo-tutorial per veure el procés d'elaboració. Fins aviat!!
Create your own video slideshow at animoto.com.

22 mayo 2011

Sue and Billy


Este fin de semana me he entretenido haciendo este pequeño neceser Sue and Billy. Se hace muy rápido aunque las intrucciones estén en japonés... Hay algunas indicaciones en inglés pero para mi no es suficiente. Esta vez me he dejado guiar por mi intuición... Como veis en una de las fotos aparece Espinete...¿algún recuerdo...?Muchos de mi infancia!!Espero que os guste. Saludos y buena semana.

14 mayo 2011

Simó el lleó

Hola a tot@s!! Amb la tarda que fa per aquí se m'han tret les ganes de sortir al carrer... Per això he decidit aprofitar el temps i acabar de fer en Simó, el lleó. Aquest ninotet és un altre de la meva particular col.lecció de ninos de feltre. Us he preparat un vídeo amb tots els passos que he seguit per fer-lo. Espero que us agradi. Si més no, de ben segur que en Simó us ententindrá una estoneta a tot@s!! Fins la propera!!
Create your own video slideshow at animoto.com.

11 mayo 2011

Fira i festa de les Labors 2011

Queda sólo un mes para que tenga lugar la Fira i Festa de les Labors que se celebrará en Verges (Girona) el próximo 11 de junio. Allí encontrareis exposiciones de patchwork, punto de cruz, ganchillo, bolillos, artesania tèxtil...Se premiarán los mejores trabajos.
En la Feria también se podrán hacer talleres de forma gratuita. Habrá un encuentro blogguero y de intercambio de materiales, kits, patrones... En el "estand de blogguers" me podreis encontrar a mi, jeje!! Si no pasa nada...allí estaré!!. Se harán dos encuentros durante el día. Uno a las 12 del mediodía y el otro a las 18h de la tarde, donde se podrán intercambiar tarjetas y direcciones de blogs interesantes entre las asistentes. NOVEDAD: Todo el mundo que se lleve a su blog(casita virtual) el cartel de la Feria y lo mantega publicado y enlazado (http://laborsemporda.blogspot.com)hasta el día 11 de junio, se podrá acercar al estand blogguero/intercambio para recoger un regalito que ofrecerá la asociación a todos los colaborades blogueros. Eso sí ,teneis que dejar un comentario en esta entrada dónde aparezca vuestro nombre y la dirección de vuestro blog. Muchas gracias por vuestra inestimable colaboración. Saludos para tod@s y hasta pronto!!

08 mayo 2011

Pudra Studio


Hoy os quiero recomendar un blog que no tiene desperdicio!! Se trata de Pudra Studio un blog que está dedicado a la confección de ositos de peluche. Son realmente preciosos. Sólo de verlos te entran ganas de apretujarlos. Todos son diferentes y están personalizados. El próximo 4 de junio se celebra un sorteo en el cual se obsequia con este precioso ángel azul. Su autora quiere celebrar su cumpleaños regalando a Barney entre todos sus seguidores. Si os apetece os dejo el enlace y os dais una vueltecita. Ya me direis que os parece. Un abrazo!!Una abraçada!!

01 mayo 2011

Jugant amb textures

El curs que vam fer ahir amb la Brigit Aubeso va ser genial. Vam estar cosint gairebé tot el dia... Vam aprendre tècniques noves i vam conèixer materials desconeguts fins el moment, per nosaltres, com el famós "arrugado mágico",jeje!!En total havíem de fer sis activitats utilitzant diferents teixits (seda, tul...). He preparat un vídeo molt dinàmic del que vam fer ahir amb les companyes. La feina encara no està acabada...això ho hem de fer a caseta...Molts records per la Begoña de Polinyà, la seva profe de Caldes de Montbui...i com no, per les meves companyes de l'Empordà. Fins aviat!!
Create your own video slideshow at animoto.com.